Любопитно 04.06.2024 19:37 Снимка: ДНЕС+
Instagram ще се наводни с реклами
Мнозина се опасяват, че това ще срине посещаемостта на платформата
Instagram наскоро започна да тества нова функция, наречена "Ad Breaks". Тя прави невъзможно пропускането на рекламните клипове, показвани при скролване и гледане на истории. На практика "Ad Breaks" изискат потребителя да гледа 3-5 секунди реклами на всеки няколко видени "сторита".
Основните приходи на Meta, компанията зад Facebook и Instagram, винаги са били от реклама. Meta обаче не е съобщила официално за включването на рекламните паузи, които не могат да се пропуснат. Това води до объркване и разочарование сред потребителите.
Мнозина са изразили недоволството си в Reddit и Х. Не липсват и потребители, които смятат да зарежат Instagram.
Роб Моузес (@RobMoses) изрази намерение да премине към TikTok поради паузите за реклами. Други са раздразнени и смятат да губят много по-малко време в Instagram.
В момента функцията "Ad Breaks" изглежда ограничена до малка група потребители, което предполага, че Meta провежда своеобразен тест, за да прецени реакцията на потребителите и да измери въздействието на функцията върху приходите от реклами.
Още по темата
CHF | 1 | 2.10101 |
GBP | 1 | 2.35062 |
RON | 10 | 3.92942 |
TRY | 100 | 5.33811 |
USD | 1 | 1.85176 |
Последни новини
- 21:13 Хороскоп за събота, 30 ноември 2024 г.
- 19:31 Колко често да сменяме чорапите си (вероятно го правим по-рядко, отколкото трябва)
- 19:22 Известен адвокат обясни, защо съдебната реформа не е само „кой точно ще е главен прокурор?!“
- 19:13 Хлябът, който да ядем за по-нисък холестерол и кръвна захар
- 19:03 Разградчанин стана жертва на онлайн измама за 48 000 лв.
- 18:54 Безопасно ли е да слагаме алуминиево фолио в съдомиялната машина
- 18:43 Рекордно ниски температури в Турция, паднаха до минус 20 градуса
- 18:31 Над 30 загинали при наводнения и свлачища в Индонезия и Малайзия